🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال دل

(ثبت: 5865) فروردین 31, 1397 

باسلام وعرض ادب محضردوستان وعرض تبریک اعیادشعبانیه
این حقیر هروقت ازمحضردوستان مدتی دورمی شوم  برای  عرض ادب مجدد  با «نرگسی ها »شرو ع می کنم  و این هم هفتادوپنجمین صفحه ازمجموعه «نرگسی ها»ی این کمترین تقدیم به یگانه گل نرگس عالم امکان(عج):

 

گل نرگس بـِوین تحویل شد سال

نشد اما محوِل هیچ احوال

به اذن حق دراین فصل بهارون

بیا وُحال ما کن احسن الحال

 ***

 

گل نرگس محوِل می شود حال

زمونی که زنـُم-مو-بوسه برخال

نهی پا بر دل دیوونه، گـَردِه

به یُمن مقدمت تحویل،هم، سال

 ***

گل نرگس محوِل حال دل کن

به یمن مقدمت احوال دل کن

شود حال دلم با دیدنت خوب

بیا امسال ما را«سال دل» کن
 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 1, 1397

    سلام به دوست خوبم و شاعر گرامی

    نرگسی های شما نوستالوژی را در من زنده می کنند و به همین دلیل بارها و بارها خوانده ام.

    همٌتتان در بازسازی فرهنگ ایرانی را شکر

    توفیقتان افزون

    • درودبردکترآیت اللهی عزیز وارجمند

      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف ونظر حضرتعالی

      بی شائبه بسیار خوشحال شدم از استفاده ازمحضرحضرتتان

      سربلندباشید وسرافراز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا