🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال های عسل

(ثبت: 269595) اردیبهشت 19, 1403 

 

اے  شط  شریان  ات  شهد  سپید
از  غمزه  ے  غزل  بگو
از  حادثه    ے  حدیث
شاخه  هاے  پرواز
ساقه  هاے  امید
از  زنبوران کارگر
و سال  هاے  عسل  بگو

اے  شبنم  شمایل  ات  شمیم  شرافت
از  دار  هاے  شب  آویز  بگو
از  تلالو  ستاره  هاے  پنهان
پشت  ابر  هاے  تعصب
از  چشمڪ  شهاب
و  عشوه  ے  زحل  ‌بگو

تا  بگویم
چکه  هاے    زمان
مے  ترواد    از  چشمان    کهکشان
تا بگویم
از  ابعاد  پر  اشکال  مکان
حریر  برهنه    بر  تن  قیمت
آه  شکوفه  هاے  فقر
و  نگاه  سرد  باغبان

اے  قلب  ات
تندیس  سرخ  سوگند
برایم  از  شکوه  ازل  ‌بگو
از‌پروانه  هاے  حنجره
آواز  و  رویاے    پنجره
از  کنایه  و  ضرب  المثل  بگو

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1403

    اے قلب ات
    تندیس سرخ سوگند
    برایم از شکوه ازل ‌بگو
    .
    سلام و هزاران درود
    عالی ست🌹

    • حدیث عبدلی

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام و عرض ارادت و احترام
      جناب خراسانی گرانقدر
      از حضور پر مهر و نظر ارزنده تان سپاس گزارم

      برقرار باشید

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 19, 1403

    درود بر بانو عبدلی و قلم توانمندشان
    بسیار زیبا
    سپاس از شما و اشتراک این نفیسه.
    وجودتان پر از عشق و برکت و نور
    شاد و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

    • حدیث عبدلی

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام و عرض ارادت و احترام
      جناب گیوه چیان گران ارج
      بنده را شرمسار مهربانی ومحبت خویش فرموده
      و به چشم مهر به این شعر نگریسته اید
      سپاس های بی شمار نثار حضور فرخنده تان

      مهرتان مستدام

  3. رسول علی محمدی

    اردیبهشت 19, 1403

    سلام ودرودها
    اے شبنم شمایل ات شمیم شرافت
    از دار هاے شب آویز بگو
    زیبا و قابل تحسین مثل همیشه خواهر مهربانم
    گوهروجودنان مصون از تلخی و گزند روزگار🙏🌹

    • حدیث عبدلی

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام و عرض ارادت و احترام

      جناب علی محمدی برادر گرانقدرم

      زیبا حضور دوستانی چون شماست
      که کلبه ی حقیر مرا با نور خویش منور می نمایند

      صمیمانه خوش آمد می گویم
      از حضور ناب و روشنی بخش تان

      در پناه حضرت دوست شاد و تندرست باشید🌹

  4. مهرداد مانا

    اردیبهشت 27, 1403

    سلام
    اینو روز یکشنبه که وقتم آزاده انتشار مجدد بزن
    تا در موردش بیشتر وراجی کنم

    • حدیث عبدلی

      اردیبهشت 27, 1403

      سلام و عرض ادب جناب مانای مهربان…

      حتما…😉

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا