🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساک

(ثبت: 5348) دی 26, 1396 

دوباره شب و حسرت و پنجره

یه بغضِ قدیمی توی حنجره

دوباره یه آهنگِ نامرد که

همه واژه هاشو دلم از بَره

 

دوباره من و نامه و زُل زدن

توی نقطه چین تَهِ سطرهات…

تو و رفتنِ بی خداحافظی

من و شیشه ی خالی عطرهات

 

دلم لک زده واسه بوسیدنِ

یه عکس قدیمی با موهای لَخت

همونی که چند روزه زندونیه

توی جعبه ی کهنه ی زیرِ تخت

 

با یه ساک هم میشه مردا رو کشت

باید جزو ممنوعه آلات شه

چمدان توی دست هر دختری

ببینن بگیرن، مجازات شه!

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):