🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبب دلتنگی

(ثبت: 254381) دی 8, 1401 

 

آه،،،
ای سببِ دلتنگی‌های من
کاش، از قاب عکس
–بیرون می‌زدی!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 💐🙏💐

  2. کاش …
    عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا