🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبزی ما را نمی خواهند آ تش زاده ها

(ثبت: 4800) شهریور 28, 1396 

 

با  حضورت خاطرات خسته  ای  را شاد کن
 بزم ما را  مثل بزم  نیمه ی خرداد” کن
بار دیگر روز ها ی سبز  بی تشویش را
با غزلهای طراوت بخش و خود آباد کن

تابکی درجا زدن تاکی سکوت عشق کُش
بغض را بشکن  خدای خویش را فریاد کن
ای غزل با آن غزل های پر از تصویر روز
روشنایی درشبستان  زمان   ایجاد کن
ما به شوق  شعر شیرین تونوشیدیم تلخ
یادی از کوه و  صدای تیشه ی فر هاد کن
بگذرد صد سال مانند زمان های که رفت
لا اقل یک  روز ما را با محبت یاد کن
سبزی ما را نمی خواهند آتش زاده ها
باغ را از چنگ آتش پیشه ها آزاد کن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):