🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره باران

(ثبت: 5614) اسفند 9, 1396 

این ناله ی دل نبوده، شد از جانم
وین مرثیه نیست دردِ جان میخوانم
گویند:«ز دل رود چو از دیده برفت»
رفتـی و  هنوز از غمت گریانم
از نام تو ناکسان چو نان میجویند
 دیریست گرفته رُخ ، بَری از نانم
زندان به فساد می برد انسان را
زین روی هماره دشمن زندانم
 از اشک و نگاه گرم  من دانستند
 اربابِ فلک، ستاره بارانم 

۱۴ خرداد ۱۳۹۲

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):