🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سخن ساز

(ثبت: 235711) بهمن 5, 1399 

« سخن ساز »

حافظ از مسند عزّت1، ره توفيق بيافت
ما از آن مسند توفيق، توان ياد كنيم
اي حسن، حافظ اگر مرد سخن سازي بود
ما خوشس از سخنش، معنوي ايجاد كنيم

٭٭٭
1- تخت عظمت
٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا