🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سدّی در این زمانه لبالب از آب نیست

(ثبت: 251301) شهریور 26, 1401 

 

سدّی در این زمانه لبالب از آب نیست
وقتی دعا به درگه حق مستجاب نیست

از خاک شوره زار و پر آهک در این دیار
پرسش نکن ، برای سوالت جواب نیست

افتاده سرو باغ و صنوبر به روی خاک
در شهر ما برای شروران عذاب نیست

چون پل شکسته شد گذر از روی آن خطاست
حتّی اگر بنای پل از بن خراب نیست

نادان اگر قلم ندهد دست باخرد
در کار بی تخصّص خود کامیاب نیست

پرپر نکن گلی که دل آرای عاشق است
فردا مگر برای تو روز حساب نیست ؟

تا گل دهد درخت گلابی تلاش کن
اینجا دعا به درگه حق مستجاب نیست

 

@sheroshirini
۱۴۰۱ / ۶/ ۲۵

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 26, 1401

    پرپر نکن گلی که دل آرای عاشق است
    فردا مگر برای تو روز حساب نیست؟

    درودها
    و سپاس از توجهتان به مسائل روز اجتماع
    استاد سیدحسینی گرلنقدر

    🌷🌷🌷

  2. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌹🌿🌸🌹🌿🌸🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 26, 1401

    احسنت بر شما
    تا گل دهد درخت ِ گلابی تلاش کن
    اینجا دعا به درگه حق مستجاب نیست
    مثل همیشه زیبا سروده اید
    💐💐💐🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا