🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراپرده ی عشق

(ثبت: 250041) مرداد 21, 1401 
سراپرده ی عشق

 

گفتی ببرم دل ز علایق که بریدم
با سر به سرا پرده ی عشقت که دویدم

دل بر تو نهادم که تویی اصل ِاصالت
جز تو دگری لایق ِ این خانه ندیدم

چون آتش ِخاموش دلم گٌر زده امشب
دیگر نه منم من که تویی صبح ِامیدم

حسرت به دلم مٌشت ِرهایی زده برخیز
بگسل گره از پای دلی خسته رسیدم

با هر نفسی ذکر ِتو جاری شده در جان
من مست ِ غزل گشته صبوری نگٌزیدم

شرمنده ترین عاشق ِ تکرار ِ دعایم
با خون ِ جگر نقشه ی سجاّده کشیدم

بشکن چو طلا قیمت ِ بازار ِ دلم را
تا اوج ِ فلک با پر ِ پروانه پریرم

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

نظرها 14 
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 21, 1401

    جناب دکتر لاهیجی ارجمند
    از حضور پر مهرتان سپاسگزارم
    در پناه خدا از هر گزندی در امان باشید
    🙏🙏🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1401

    دل بر تو نهادم که تویی اصل ِاصالت
    جز تو دگری لایق ِ این خانه ندیدم

    چون آتش ِخاموش دلم گٌر زده امشب
    دیگر نه منم من که تویی صبح ِامیدم

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • طلعت خیاط پیشه

      مرداد 22, 1401

      سپاس از حضورتان
      گرما بخش و مشوق دوستان هستید
      🙏🌹🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    مرداد 21, 1401

    با هر نفسی ذکر ِتو جاری شده در جان
    من مست ِ غزل گشته صبوری نگٌزیدم

    شرمنده ترین عاشق ِ تکرار ِ دعایم
    با خون ِ جگر نقشه ی سجاّده کشیدم

    به به ! درودها شاعربانوی گران ارجم
    بسیار زیبا و صیقلی بود رد احساستان بر واژگان
    و لذت بخش سرودید
    نویسا و مانا باشید💐

  4. مهدی فصیحی رامندی

    مرداد 22, 1401

    سلام بر شما
    غزلی بسیار زیبا و دلنشین بود

  5. محبوبه سرجوقیان

    مرداد 22, 1401

    درودها بانو

  6. سید رضا موسوی راضی

    مرداد 22, 1401

    💖💖💖👏👏👏

    درود و دستمریزاد بانو.

  7. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 23, 1401

    سلام و درود بانو
    بسیار زیبا است
    در پناه خدا
    🌷🌷🌷🌷

  8. علی معصومی

    مرداد 23, 1401

    بشکن چو طلا قیمت ِ بازار ِ دلم را
    تا اوج ِ فلک با پر ِ پروانه پریدم
    ◇◇◇
    🔷️🌹🌿🌹🌿🌹🌿🔷️

  9. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    درود بر شما مهربانوی گرانقدر
    عالی بود👏👏
    پایدار باشید❤️🌹🌷

  10. درود بر شاعر گرانمایه و شیرین سخن،
    بسیار عالی سرودی، استفاده کردم،
    احسنت بر طلعت عزیز سخنگو،
    ارادتمند اکبرنژاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا