🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرایش

(ثبت: 212254) تیر 31, 1398 

شعر
از تو شروع می شود…
در مثنوی عمیق اشک
روشن
زلال
اندیشه ورز،
شور انگیز و تر
در هزار داستان
به مژگان می آویزد… !
در دوایری از رقص
از فرط زخم
در دامان دشتهای رویا
گل می کرد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 31, 1398

    در دوایری از رقص
    از فرط زخم
    در دامان دشتهای رویا
    گل می کرد…

    این قطعه از اثر فاخر شما دارای چند وجه است که هر کدام در وادی خود بی نهایت حرف پشت سر خود دارد.
    اثر شما اندیشه ورزی را نمایش داد و بنده حقیر بهره فراوان بردم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا