🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرباز

(ثبت: 209521) اردیبهشت 6, 1398 

این اشعار برای سربازی که در حمله ی تروریستی رژه اهواز فداکاری کرد سروده شد

شجاع و افتخار سرزمینی
به پیش دل یقین کن بهترینی
همین دانم که ای سرباز میهن
سزاوار هزاران آفرینی
****
کسی چون تو پرستاری نکرده
وطن را اینچنین یاری نکرده
به خونش کس حریم باغ میهن
به خوبی تو گلکاری نکرده
*****
نمی دانم که نامت چیست،سرباز
فداکاری تو شد بیست،سرباز
تو را گویم که این مزدور داعش
هماورد غرورت نیست،سرباز

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1398

    سلام بر استاد حکیم عزیز

    بسیار عالی ست

    فکر کنم در مصرع دوم هرگز از قلم افتاده

    تو را گویم که این مزدور داعش
    هماورد تو / هرگز / نیست،سرباز

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏🌿

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 7, 1398

      درود استاد طارق گرامی سپاس فراوان از حضرت عالی و تذکر تان بله متاسفانه اشتباه شده اون مصراع اینگونه است
      هماورد غرورت نیست سرباز

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 8, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    بخصوص اولی
    قلمتان سبز🌸

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 8, 1398

      سپاس بانو
      ممنونم از حضور و نظر سبزتان
      بمانید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا