🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرخط

(ثبت: 471) دی 11, 1394 
سرخط

دیدید حواس من سَرِ جایش نیست؟

دیدید نشد نمره ی املایم بیست ؟

نقطه.

سرخط:

_ پدر         

              نیامد 

                             از

                                      جنگ

مادر ته خط منتظرش ماند و… گریست

عفت نظری

نقدها
  1. عفت نظری

    دی 12, 1394

    سلام و درود  به دوستان بزرگوار و اساتید گرامی

    از این که اشعارم را خواندید سپاسگذارم 

نظرها
  1. مدیر سایت

    دی 12, 1394

    سلام خانم نظری

    شعر زیبایی  ست  …

    یاد آن روز های افتخار آمیز دفاع مقدس را زنده کرده اید.

    دلمریزاد

  2. طارق خراسانی

    دی 12, 1394

    با سلام و درود بی حد

    رباعی شما از آن دسته رباعیات فاخر است

    تعهدشما در وادی   شعر و هنر قابل ستایش است

    در پناه خداوند سبحان شاد زی…………………………………………………

  3.  سلام و درود موفق و مو ید باشی

      مادر ته خط منتظرش ماند و گریست

  4. زهره خسروی

    دی 12, 1394

    سلام و درود

    رباعی فاخر و  زیبایی ست

    تداعی  آن روزهای  زیبای ایثار و از جان گذشتگی ست

  5. با سلام 

    نمره ی شما بیسته

    به به

    چه روان و  و نو و زیبا

  6. نگار حسن زاده

    دی 12, 1394

    سلام عفت بانوی نازنینم

    شاعر رباعی سرای قدر

    بسیااااار عالی بود عزیزم

    همیشه در اوج باشی

  7. 13401340

    اسفند 16, 1394

    سلام گرامی

    بسیار زیبا بود

    با معنایی   نو و کامل

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا