🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار سرفراز اسلام آسمانی شد

(ثبت: 220478) دی 13, 1398 
سردار سرفراز اسلام آسمانی شد

 

شهادت امیر سرفراز قاسم سلیمانی را به ملت ایران و آزاد مردان و زنان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم

نیک بنگر که چه مردانه به خون غلتیدند

عارفانی که ز شب تا به سحر کوشیدند

شب به یلدای ستمبارگی اش می بالید

آن بساطِ شبِ یلدای ستم برچیدند

جان سپردند و نهادند همه هستی خویش

لاله هایی که به گلبامِ دعا روئیدند

آنچه عطار به اندیشه گذر کرد[1]، کنون

سـالکانِ رهِ مقصود به جان پوئیدند

حافظا، خیز و نگر همّتِ هر ذرّه ی عشق

تابه سر چشمه خورشید چه سان کاویدند[2]!

تا که عالم شود از بوی دل آویزی مست

بِه ز آهوی خُتن، نافه ی جان اَفریدند

نه گمان است نه پندار، که از دولتِ عشق

ساکنانِ حرم دوست خدا را دیدند

از ثری تا به ثریا همه کوی خطر است

این چنین راهِ خطر را شهدا بگزیدند

قلب تاریخ شدن رقص جنون می طلبد

بحر خون بود و در آن دستفشان رقصیدند

طارقا خلوت معشوق، نه جای خرد است

گو به عشاق تو این نکته، اگر پرسیدند

[1] . هفت شهر عشق را عطـار گشت

ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

(مولوی)

[2] . ذره را تا نبود همّتِ عالی حافظ

طالبِ چشمه ی خورشیدِ درخشان نشود

(حافظ)

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    دی 13, 1398

    درود ها بر شما
    خداوند قبول کند این سروده مقدس را

    شهادت این نابغه رزم و اخلاق و اخلاق را تسلیت می گویم.

    خدا ایشان را غرق دریای رحمت کند
    و عاقبت نا را هم ختم به خیر…

    🙏🙏🙏💐💐

  2. درود و سپاستان استاد خراسانی ارجمند
    که نام و یاد آن شهید بزرگ را بزرگ می دارید.🙏

    • طارق خراسانی

      دی 14, 1398

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پتاه خدا
      🌿🙏❤️🌿

  3. سلام و عرض تسلیت
    قلب تاریخ شدن رقص جنون می طلبد
    احسنت🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      دی 14, 1398

      سلام

      سپاس از حضور فرزند عزیزم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  4. زینب س امروز عزادار تو شد

    ای مدافع حرم

    تسلیت

    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      دی 14, 1398

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🌿🙏❤️🌿

  5. با سلام و درود خدمت شما آقای خراسانی عزیز
    اجرتون با سید و سالار شهیدان
    عرض تسلیت به پیشگاه آقا امام زمان(عج)
    و همه دوستان و بزرگواران
    🌹🌹🌹❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      دی 14, 1398

      سلام

      سپاس از حضور آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. 🌷🌿🙏🌿🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا