🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمین مِه پوش

(ثبت: 264466) مهر 16, 1402 
سرزمین مِه پوش

 

و من شاعری از سرزمین مه پوشم

خالصانه ترین اکسیژن ها را

از سودای لذیذ ابرها می نوشم

عاشق دشت و کوپایه ی جرعه نوش ام

گفتم و باز هم گفته باشم:

منبر وعظ مه، بی نظیر است

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

طَرَبستان_بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 16, 1402

    سلام‌و‌درود‌ها بر عزیز جان‌

    خوشحالم‌ فرصتی دست داد تا نفیسه ی آن عزیز را بخوانم‌

    در پناه خدا 🍃🌹👏👏👏👏🌹🍃

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 16, 1402

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان
      بابا طارق عزیزم
      بسیار لطف فرموده اید.
      خداوند، یار و نگهدارتان

      ❤️🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. درود و عرض ارادت جناب رضاپور ارجمند.
    سروده زیبایی است.
    برقرار و استوار باشید.
    🥀🥀🌾🥀🥀

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 17, 1402

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت جناب استاد وحدتی گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان ❤️🙏

  3. محمد علی جان نازنین
    شاعر توانا
    قلمت چنان است که در ذهن تداعی می شود .
    خواننده آنجه را به اشتراک می گذاری حس می کند و به اسحاس مشترکی می رسد
    و این بسیار مهم و زیباست .
    وجودت سبز
    قلمت نویسا

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 17, 1402

      فراوان سپاس جناب شرعی گرانقدر
      بسیار لطف فرموده اید.
      خداوند، یار و نگهدارتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا