🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرنوشت

(ثبت: 269881) خرداد 3, 1403 

سرنوشت
میگذارم سر به روی شانه های سرنوشت
زیر ابری خسته با دردانه های سرنوشت

رهرو اقصای عشقم عابر پس کوچه ها
تا بگیرم باده از میخانه های سرنوشت

ای سر دیوانه با من ناشکیبایی نکن
گر نمی جویی ره کاشانه‌ های سرنوشت

نای پروازی نمانده تا که بگشایم پری
کفتری جلدم به شوق دانه های سرنوشت

خشت خشت خاطراتم را به یاد آورده ای
ای دل جامانده در ویرانه های سرنوشت

پر کن از جام شرنگت حسرت دیرینه را
تا بنوشم جرعه از پیمانه های سرنوشت

شمع روشن باش تا در بزم یاران عزیز
گل کند بال و پر پروانه های سرنوشت

♤♤♤

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 3, 1403

    پر کن از جام شرنگت حسرت دیرینه را
    تا بنوشم جرعه از پیمانه های سرنوشت

    شمع روشن باش تا در بزم یاران عزیز
    گل کند بال و پر پروانه های سرنوشت

    سلام

    بسیار عالی 🌹

  2. مهرداد مانا

    خرداد 4, 1403

    سلام
    و یک سوال داشتم که امیدوارم دوستان نیز ورود کنند :

    سرنوشت و تقدیر آیا محتوم است؟ و این وسط تکلیف اختیار آدمی چه می شود؟ آیا تقدیر را ما می سازیم؟ یا برایمان می سازند؟

    • نسرین حسینی

      خرداد 4, 1403

      درود برشما مانا جان
      سرنوشت وتقدیر اتفاقات زیادی رو وارد زندگی ما میکند اما این خود انسان است که راه کلی زندگی‌اش را تعیین می‌کند 👌👌❤️❤️

  3. نسرین حسینی

    خرداد 4, 1403

    درود برشما جناب معصومی عزیز بسیار زیبا 👏👏🌻🌻❤️❤️

  4. مهدی سیدحسینی

    خرداد 5, 1403

    درود جناب معصومی
    زیباست با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا