🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود خدایی

(ثبت: 241377) شهریور 2, 1400 

 

کسانی که در عاشقی داورند
گهر داده شعر تری میخرند

چو چشم خرَد را گشایی به چرخ
« بنی آدم اعضای یک پیکرند »

در آنجا که رحم و مروَّت بُوَد
همه یار و غم خوارِ یکدیگرند

دوی چون درآید به فرهنگ عقل
سر نیزه ، سَرهای خود می بَرند

ز “طارق” شنیدم، همه کائنات
سرود خدایی ز یک دفترند

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 2, 1400

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

    • طارق خراسانی

      شهریور 2, 1400

      سلام

      حسین جانم سلامت باد

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  2. کبری محمدی

    شهریور 2, 1400

    سلام
    بسیار زیبا قلم زده اید
    قلم تان همیشه سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      شهریور 2, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏🌹🌹🌹🙏

  3. طارق خراسانی

    شهریور 2, 1400

    سلام و درود

    سپاس از حضور همیشه گرم شما

    در پناه خدا🌿🙏🌹🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    شهریور 3, 1400

    سلام و درود و ارادت
    و احسنت بر شما ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      شهریور 3, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      درپناه خدا ❤️

  5. علیرضا آرین مهر

    شهریور 4, 1400

    سلام و‌ عرض ادب استاد گرامی
    بسیار زیباست
    رقص قلمتان جاوید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا