🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی تقدیم به استاد یگانه(جناب امیر وحدتی)

(ثبت: 244608) بهمن 5, 1400 

 

یار من در صفا، یگانَه ست و

به وفا، عشق جاودانَه ست و

صد سروش و دوصد ترانَه ست و

راه من بست و

به دلم پیوست و

من شدَه م مست و

او یگانه.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

نظرها
  1. سلام و احسنت🌺

  2. نازنین یار من رضا پورم
    هستی آواز ناب سنتورم
    گر چه فرسنگها ز تو دورم
    لیک با یاد تو پر از شورم
    از سروش تو شاد و مسرورم
    می سرایم به عشق ، مجبورم
    و میکنم تقدیم

  3. محمد خسروی

    بهمن 6, 1400

    درود بر شما
    زیبا بود
    💐🌷💐

  4. علی احقاق جهرمی

    بهمن 6, 1400

    درودتان جناب رضاپور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا