🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی دیگر

(ثبت: 218567) آذر 11, 1398 

من نه پول و نه انجمن دارم/
نه چنان فرصت سخن دارم/
نه جناحی در این چمن دارم/
چه گناهی در این وطن دارم؟/
که غریب ام؛ ولی بلند غریو.//

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. چه گناهی در این وطن دارم؟/
    که غریب ام؛ ولی بلند غریو./

    دستمریزاد استاد رضاپور عزیز

    انسانی که در شهر و دیار خود غریبی را حس می کند…

    تقدیمی : 🌸

    دم غنیمت چو مرغ در پرواز
    انجمن را رها سخن آغاز

    پهن شد دانه دام در راهی
    گر برایم جناح بی آواز

    ولی اله بایبوردی

    11 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸🍃

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 11, 1398

      سلام و ارادت، خدمت جناب بابیوردی بزرگوار🌺🌺🌺🌸🌸🌷🌹🌸

  2. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    زیباست و به معنا
    درودها جناب استاد رضاپور گرامی🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 11, 1398

    سلام و درود بر امیر سخن پاک

    پسرم اخیرا متوجه شده ام برخی شاعران مزدوری ملیح می کنند
    مرا هم می خواستند به این درد مبتلا کنند ولی خدا نخواست.
    شاعر باید خودش باشد نه آنکه دستوری شعر بگوید.
    بشدت مخالف بردن آبرو و افشای این افراد هستم با خودم می گویم که بگذار نانی ببرند و حالی کنند.
    شاید یکروز هم به سراغ شما بیایند…
    در ان موقع است شرف خود را محک خواهی زد.
    من برای عزیزی شعر گفته ام ولی مزدور او وهیچ کسی نشده و نخواهم شد.

    در پناه خدا شاد زی
    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 11, 1398

      سلام و درود و عرض ادب، خدمت باباطارق عزیز شعر پارسی؛
      خدا را شکر که همکلامی با شما بزرگوار، باز هم نصیبم گشت.
      قدم رنجه فرمودید. سپاس🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌸🙏

    • درود ها عزیز بزرگوار…🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  4. علی معصومی

    آذر 11, 1398

    درود و ارادت
    جناب رضاپور نازنین

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    در پناه خدا

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1398

    درودها و سپاس هایتان🙏🙏🙏

  6. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1398

    چقدر زیبا و متعهدانه سرودید

    عالی ست

    درود بر شما جناب رضاپور عزیز

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا