🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی فلسفی

(ثبت: 227173) خرداد 9, 1399 

 

سروشی در موضوع فلسفی
تفاوت جایگاه
برهان علّیّت و برهان صدّیقین

“علّیت” داشت نخ نما می گشت/
فیلسوفی پی خدا می گشت/
عارفی از عروج بر می گشت/
حرف نابش به دل گرامی گشت: /
“نور” مجهول نیست، “اثبات” است. //

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 9, 1399

    درود بر جناب رضاپور نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 9, 1399

      درود و سپاس،
      معصومی جان!
      بسیار نیک
      هر از گاهی به سروش نابی
      میهمانم کن شاعر خوش سخن!
      ❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1399

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌹

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 9, 1399

      سلام و درود و سپاس،
      استاد خراسانی گرانقدر،
      بابا طارق عزیز شعر فارسی
      ❤️🙏

  3. علی سیاوشی

    خرداد 9, 1399

    زیبا و درس آموز که گفته اند :
    خیر الکلام قل و دلَّ
    بله حقیقتا آموختم . سپاس جناب رضاپور نازنین 🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 9, 1399

      درودتان و سپاس،
      استاد سیاوشی بزرگوار!
      لطفا همچنان پیگیر سرایش
      سروش باشید!
      در ابتدای راه ایم.
      مددکار مان باشید!
      سپاس ویژه❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا