🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش مادر

(ثبت: 234558) آذر 25, 1399 

شعر سروش
Шеъри суруш

مادر من فرشته خصلت بود،/
پیکرش را حیا چو خلعت بود،/
مهربان بود و با محبت بود،/
بی بها ثروتی و دولت بود،/
از برم رفت و بی نوا گشتم.//

(شهاب‌الدین شجاع)

Модари ман фариштахислат буд,/
Пайкарашро ҳаё чу хилъат буд, mo/
Меҳрубон буду бомуҳаббат буд,/
Бебаҳо сарватеву давлат буд,/
Аз барам рафту бенаво гаштам.//

( Шаҳобуддини Шуҷоъ)

@savgandi_porsi

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 25, 1399

    لذت بردم
    روزتان پراز
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا