🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی چند

(ثبت: 252857) آبان 18, 1401 

 

سروش هایی چند

سروش 1 (بطور ویژه در مکتب ادبی نورگرایی:)

از حصارها می گذرم

رها از غم ها

به بوستان می آیم

به چهچه سرای عطرافشان عرفان

به تازه سازی جانم می پردازم

چشمه را تماشا می کنید(؟) عاشقان!

سراپا یقین سروشی می خواند بی گمان

مهربان جهان

سخنگوی آسمان

آفتاب.

سروش 2

زندگی با نوای رود خوش است

با دلارایی سرود خوش است

تاخت با حرص سود، کم تر کن!

بیش، آرامش وجود خوش است

مرغ خوشبخت، خوب می خواند.

سروش 3

مگر اشعار جان نمی شنوی(؟!)

گریه ی عاشقان نمی شنوی (؟!)

خواهش بی کران نمی شنوی (؟!)

دعوت بی امان نمی شنوی(؟!)

این فریب است (؟!)

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 18, 1401

    درود بر شما
    🌺🌺🌺🌿

  2. سیاوش آزاد

    آبان 18, 1401

    سلام موفق باشید

  3. علی معصومی

    آبان 18, 1401

    جانا سلام
    😔 🌺🌿🌺🌿🌺🌿