🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 107

(ثبت: 255589) بهمن 15, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 107

 

گل و آب و پرنده می بینم

حیرت و اشک و خنده می بینم

چند مصرع تمشک می چینم

می نشینم به دامن تالاب

ذکر می گویم

عشق می خوانم

می شوم آب و آفتاب و حباب

می روم تا به اصل خود بی تاب

این چنین دینم

تا افق مستقیم سرمست است.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود
    زادروز امیرالمؤمنین علی علیه السلام و روز پدر، مبارک باد 🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    گل و آب و پرنده می بینم
    حیرت و اشک و خنده می بینم
    چند مصرع تمشک می چینم
    می نشینم به دامن تالاب
    ذکر می گویم
    عشق می خوانم
    می شوم آب و آفتاب و حباب
    می روم تا به اصل خود بی تاب
    این چنین دینم
    تا افق مستقیم سرمست است.
    ما شاء الله
    سلام گهر مرد ادب
    میلاد مولای عاشقان و روز مرد را بر شما عزیز جان تبریک و تهنیت عرض می کنم

    در پناه خدا🌱🌻❤️👌👌👌👌🌻🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 15, 1401

      سلام و درود و عرض ادب
      و تبریک زادروز عشق و روز پدر
      خدمت شما جناب بابا طارق عزیز شعر فارسی 🍃💐❤️🌹🌹🌹🌹💐🌹🍃🙏

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 15, 1401

    درود
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 15, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوار و با ذوقم

    جناب رضاپور

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی اند

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 15, 1401

      درود و سپاس و عرض ادب
      استاد بزرگوارم
      در سایه ی مهر پروردگار، ایام بکام شما بزرگوار

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️

  5. سلام و درود جناب رضاپورعزیز
    زیباسروده اید.
    میلاد باسعادت حضرت علی(ع) وروزپدر ومرد مبارگ
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 16, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      و همچنین عرض تبریک به شما بزرگوار 🌺🌺🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا