🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 12

(ثبت: 252342) آبان 1, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 12

دشت دریاچه جای نیلوفر

تا کجاها صفای نیلوفر!

عکس می گیرم

با طراوت عشق

با لطافت روح

از دل دلگشای نیلوفر

حیف اگر آشنای گل نشویم!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 1, 1401

    درودها بر شما
    جناب رضاپور نازنین
    🔶️🔶️🔶️
    باورت کرده ساق نیلوفر
    پیچش و انتخاب نیلوفر
    ای همه اب و تاب نیلوفر
    نارون! نارون نمی مانی
    زیر این خشک تن، نمی مانی
    سبزه زد اشتیاق نیلوفر
    ساقه ات زیر طاق نیلوفر
    🔷️ بداهه

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 1, 1401

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      جناب معصومی عزیز
      بسیار زیبا
      دست مریزاد ❤️🙏

  2. جواد مهدی پور

    آبان 1, 1401

    حیف اگر آشنای گل نشویم

    زیبا ست

    آنچه که با گل ها بسر کردیم
    نامش زندگی ست

    سلام و درود بر شما استاد رضاپور گرامی

    شعر پاک و قشنگتان را خواندم

    عالی سرودید

    لذت بردم

    💐🙏❤️🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 1, 1401

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      جناب استاد مهدی پور گرامی

      بسیار لطف فرمودید 💐🙏❤️🙏💐🌹

  3. سیاوش آزاد

    آبان 1, 1401

    سلام و عرض ارادت
    زنده باشید

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 2, 1401

      سلام و درود و ارادت
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

  4. صفا یغمایی

    آبان 1, 1401

    🍃🍃🍃🌺🌺🌺🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا