🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگردان

(ثبت: 240432) تیر 23, 1400 

 

ما گمشدگان به خانه کی برگردیم

آسیمه به سر بدور خود می گردیم

اینجا که طراوتی ندارد هرگز

سرگشته چو کاه در فضا می گردیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا