🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگشته ایم

(ثبت: 224108) فروردین 1, 1399 

 

آن امتی که بدست بلا , سرگشته اند
در وسعتِ اعمال به ناحق سرشته اند
منزل به منزل ز خدا دور مانده ایم
گردابِ عملهای ما , به ما برگشته اند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1399

    سلام

    دنیا حالش خراب است

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 1, 1399

    خودی را باید اصلاح…

    استاد ارجمند

    امتی اصلاح می گردد …

    نوبهاری به کامتان شیرین باد

    🌺🌺🌺🌸🍃🍃🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا