🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگیجه در پاییز

(ثبت: 232796) آبان 3, 1399 

این چندمین پاییز این قرن است ؟
این چندمین سال پریشانی ست ؟
این چندمین فصلی ست می باریم ؟
این چندمین ماه است بیداریم ؟

ما بَرده ی ، صد عادت و تکرار
ما یک قبیله ، خواب یا بیدار
ما زنده در “اکنون” خود هستیم
ما می نخورده ، لول و سر مستیم

در فصلِ تب دار زمین هستیم ‌
در اَصل ، از اوّل همین هستیم
در چهار فصلِ وعده های پوچ
در خاطره غرقیم و فکر کوچ

اینجا میان نفت ، بی چیزیم
اینجا هزارن فصل ، پاییزیم
اینجا درونِ کوچه سرگردان
اینجا پناهی نیست جز باران

گفتم میان شهر کوران اَم ؟!
گفتم هجوم باد و بورانم ؟!
گفتم که کامم تلخ و گس میشد؟!
گفتم قناری بی نفس میشد ؟!

آه از … هزاران برگ خشکیده
آه از … دل و یک قلب رنجیده
آه از … تمامِ سوژه های غم
آه از … من و این شعرها از دَم !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درد بر شما بانو جلیل پور گرامی

    زیبا ست

    لذت بردم از اشعار پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 3, 1399

      سپاس بیکران از توجه و همراهی شما
      جناب مهدی پور گرامی
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  2. درود بر شما
    عالی و دل انگیز قلم زدین

    لذت بردم از شعر نابتون
    در پناه حق

    • کتایون جلیل پور

      آبان 3, 1399

      نوش نگاهتان 🍃🍃🍃🍃
      سپاس از حضور و پیام دلگرم کننده ی شما
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درودها
    شعری دردمند و زیبا بود
    رسالت قلم وقتی که درست انجام شود نتیجه همیشه زیبا است
    مانا و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • کتایون جلیل پور

      آبان 3, 1399

      با سلام خدمت شما جناب نژادیان ارجمند
      حضور و همراهی و پیام شما بسیار باعث افتخار و دلگرمی بنده ست .
      پاینده باشید 🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا