🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر و کارم گره خورده به احوالات موی تو

(ثبت: 229231) تیر 22, 1399 
سر و کارم گره خورده به احوالات موی تو

 

شبی در پاره ی ماهی نمایان گشت روی تو
تماشایی شده خال لب و کنج گلوی تو

نسیم یاد تو پیچید بر پیشانی قلبم
مسافر می شوم، مقصد حوالی های کوی تو

پریشان خاطرم، وقتی که می خندی گرفتارم
سر و کارم گره خورده به احوالات موی تو

شبیه عاشق پژمرده حالی که به مسجد رفت
نمازی خوانده ام، قبله نما برگشت سوی تو

خدای من چه دینی شد؟! به ایمانم یقین دارم
که بی شک می برد روزی تمام آبروی تو…

خراب آباد خواهی شد، شبی فریاد خواهی شد
اگر پیدا کنی آن را که باشد آرزوی تو…

معصومه بیرانوند
۱۳۹۹۰۴۲۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 22, 1399

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. سلام
    قلم توانایی داری وغزلی زیبا سروده وروان وموجز وسلیس آفرین

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا