🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سعادتمند دورانی ولی باشد چو نجمی هان

(ثبت: 215058) مهر 4, 1398 
سعادتمند دورانی ولی باشد چو نجمی هان

نمی دانم ،نمی خواهم بدانم گر چه دانایی
زمینی زاده ای هستم بیابانی چه صحرایی

کران تا بیکران گشتم ، ندیدم واقعیت را
هدف از آفرینش نظم باشد گر چه تنهایی

اگر چند آسمانی در زمینی شد هدایت راه
بسی افراد می بینم نما انسان چه ایمایی

هدف از آمدن رفتن به این دنیای وانفسا
تحمل وصل و هجران را به هر یک دوره اینجایی

ز وادی تا به وادی ها بپیماییم راهی را
صراطی مستقیمی را خدایی سمت والایی

ولایت دار عاشق پیشه عرفان را نگاهی هان
صراطی را بپیماید ،هدفمندانه بنمایی

جهانی را چه باید گفت گر اشرف در این دنیا
در این دنیایِ خاکی ، آسمانی راهپیمایی

سعادتمند دورانی ولی باشد چو نجمی هان
نمایان بین افرادی ، رها از جیفه دنیایی

ولی اله بایبوردی

28 / 06 / 1398

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مهر 4, 1398

    سلام و درود
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    شادکام باشید

    • سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از خوتنش صمیمانه تان

      🌿🌿💐🌿🌿

  2. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    مانا باشید بزرگوار

    زیباست
    سپاس از اشتراک گذاری.
    💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      تشکر از خوانش صمیمانه تان

      🍃🍃💐🍃🍃🌈

  3. 🌹🌹🌹🌹🌹

  4. … سلام و عرض ادب و ارادت استاد عزیز

    • سلام

      استاد ترکمان بزرگوار

      سپاس از نگاه زیبایتان….

      در پناه آفریدگار جهان

      پایدار باشید

      تقدیمی : 💐

      عشق اویی در درون دل برملا
      همچو امواجی نمایان بحر را

      بحر دل خواهم ، چنان موجی دلا
      بحرِ دل چون موج هر لحظه صدا

      ولی اله بایبوردی

      04 / 07 / 1398

      🍃🍃💐🍃🍃🌈🌸🌈

  5. سلام استاد عزیز🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

  6. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان

      🌷🌷🌹🌷🌷🌈🌸🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا