🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سعادت دیدار. به استقبال غزلی از حضرت حافظ. (دو یار زیرک و از باده‌ی کهن دو منی)

(ثبت: 245768) اسفند 7, 1400 

 

خوش‌ است با تو نشستن به ساحت چمنی
به‌‌ جنب آب روانی به دشتی و دمنی

نوای بلبل خوشخوان و نغمه‌ی قمری
به‌ زیر سایه‌ی سروی کنار یاسمنی

ز کام تلخی ایّام می‌رود آن‌دم
که لعل لب بگشائی بیان کنی سخنی

اگر سعادت دیدار تو شود روزی
بهشت بهر چه خواهم تو در کنار منی

دلیل راه هدایت که غائب از نظری
بگو که چشم و چراغ کدام انجمنی

چه جمعه‌ها که گذشت و نیامدی ز سفر
بیا که نیست قراری به جان مرد و زنی

اگر چه دست من از دامن تو کوتاه است
سراب وصل تو را می‌زنم به‌ خواب تنی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    اسفند 7, 1400

    اگر سعادت دیدار تو شود روزی
    بهشت بهر چه خواهم تو در کنار منی

    درود جناب یغمایی گرانقدر
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • صفا یغمایی

      اسفند 7, 1400

      درود وسپاس بانوی فرهیخته سرکارنوری بزرگوار
      🙏🙏🙏

  2. محمد حسنی

    اسفند 7, 1400

    درود🌹
    بسیار نوش است
    استاد یغمایی،قلمتان مانا

    • صفا یغمایی

      اسفند 7, 1400

      درود و سپاس
      گوارایتان باد دوست گرامی جناب حسنی بزرگوار
      🙏🙏🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 7, 1400

    سلام و درود و احسنت بر شما ❤️🙏

    • صفا یغمایی

      اسفند 7, 1400

      سلام وسپاس جناب رضاپور عزیز
      🌹🌹🌹

  4. زهرا آهن

    اسفند 7, 1400

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    پایدار باشید🌺🌷🌺

    • صفا یغمایی

      اسفند 7, 1400

      درود سرکار بانو اهن
      متشکرم از حسن نظرتون
      🙏🙏🙏

  5. نسرین حسینی

    اسفند 8, 1400

    بسیار زیبا بود درودها برشما جناب یغمایی عزیز

    قلمت ماندگار 🌺🌺

    • صفا یغمایی

      اسفند 8, 1400

      سلام وسپاس ازمهر حضورتان بانو حسینی بزرگوار
      لطف فرمودید.
      🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا