🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفره عاشقانه

(ثبت: 6050) خرداد 4, 1397 

یک کاسه آش عشق دردستانم

بگذاشته آن عزیزتر از جانم

یک ماه نموده است دعوت افطار

بر سفره عاشقانه ای مهمانم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):