🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سقف شعر

(ثبت: 3509) اسفند 10, 1395 
سقف شعر

سقف شعرم 
    ترک برداشت
        بس که آوار شد
            دردمن بر سرش

به ترکی

شعریمین دامی
       چاتلانیب
بس کی اؤچوب
منیم دردیم اؤنون باشینا

به مازنی

می شعره بؤم
   ترک بییته
بس کی می غصه
ونی سرخراب بییه 

زهرانادری