🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سقوط

(ثبت: 3191) بهمن 5, 1395 

عشق در هیچ واگنی

به ایستگاه منتظر نمی رسد

و هیچ چوپانی آواز نمی شود در حنجره باد

دختران، زنگوله در گوش صحرا نمی کنند

و نسیم، کل نمی کشد

تخیل پیوندشان را

عاطفه سلاخی شده در انبوه منطقها

و زوال زندگی در روز مرگی زوزه های عاشقانه

عشق قاتلی است که وهم افیون را به سخره می گیرد

وقتی تمام پله ها را پر بزنی

سقوط بیست تا صفر

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1395

    درود بر بهاره ی عزیز

  2. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1395

    درود بر شما بانو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا