🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سكوت ٤

(ثبت: 240771) مرداد 7, 1400 

 

در خود فرو رفته ام از خارهاى تيز

انگار تمام دستيافتنى هاى من دروغ بود

خاموش شد روشنى كرم شب نما

انگار تمام باور من بى فروغ بود

تنها خودم مى شنوم آنچه گفته ام

مهمانى ذهن خفته ى من بس شلوغ بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا