🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلاله گل ها

(ثبت: 261157) تیر 2, 1402 
سلاله گل ها

سلاله گل ها

روزی که روی خاک زمین آشیانه من شد
چیزی شبیه کوه وزین بار شانه من شد

سیاره ای که رشته ای از طره های عالم بود
بین مدار شک و یقین بام و خانه من شد

آنجا که ذره ذره هستی شکسته تر میشد
منظومه های خلد برین بیکرانه من شد

باران سیل حادثه ها بی بهانه می بارید
رعدی به اضطراب و طنین تازیانه من شد

بند دلم گسسته شد از جام بزم بد عهدی
بال و پرم شکسته این دام و دانه من شد

وقتی که رانده می شدم از مرز و بوم زیبایی
خطی نوشته روی نگین تک نشانه من شد

نام تو بود و رایحه ای از سلاله ی گل ها
نجوای عاشقانه ترین غم ترانه من شد

و علم آدم الاسماء ….
♤♤♤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. وقتی که رانده می شدم از مرز و بوم زیبایی
    خطی نوشته روی نگین تک نشانه ی من شد
    به به درود بر جناب معصومی ارجمند.
    بسیار زیبا سروده اید
    👏💐👏💐👏💐👏💐🌿🍃

  2. معین حجت

    تیر 2, 1402

    درود دوست بزرگوارم👏💐

  3. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا