🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام ای سپاه و درود ای امام

(ثبت: 4310) خرداد 30, 1396 

قالب شعر: خوشه ای

سلام ای سپاه و درود ای امام
شد این لحظه حجت به دشمن تمام
سر آمد دگر صبر ایرانیان
سزای ستم، سیلی بی امان
قسم بر خداوند بخشنده ام
که او را همیشه ز جان بنده ام
به پایان رسد عمرِ آلِ سعود
همان یاور پَستِ قومِ یهود
امید آنکه باشیم و‌ با چشم خود
بدیده قصاص ستمگر چه شد
الهی تو‌ خود کعبه آزاد کن
دل و ‌جان مسلم بدان شاد کن

»

الهی

دعای فرح خوانده شد بی شمار

به امرت

به مهرت

به لطف کریمانه ات

جهان را

به دستِ جهاندارِ پاک ات سپار

طارق خراسانی

۳۰ خرداد ۱۳۹۶

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):