🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام ای گل زیبا

(ثبت: 239578) خرداد 13, 1400 

 

عقاب خانلری ام
تک درخت نادر پور
حدیث عشق حافظم و
بیت سخت خاقانی
مرید بوالحسنم
شاعر خراقانی
دعا: سلامتی تو
خدا: دو چشم قشنگت
سلام ای گل زیبا
عجیب تنهایم
کجاست خانه ی دوست؟
بشارتی بده از نوبهار
دلتنگم
غریب مانده ام اینجا و آرزومندم
دوباره می شود آیا که مست باده شوم؟
دوباره از حرکات زمانه خسته شوم ؟
دوباره می شود آیا زمانه برگردد؟
دوباره عشق و صفاها به خانه برگردد؟
دوباره شب برود روز برگردد
به قلب های بشر سوز برگردد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خرداد 27, 1400

    👏👏👏👏

  2. تیر 2, 1400

    عالی بود ،دلنشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا