🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام ماه محرم

(ثبت: 230722) مرداد 31, 1399 
سلام ماه محرم

سلام ماه محرم

سلام ماه محرم سلام شیون و آه
سلام شاه شهیدان سلام دلبر ماه

سلام عابد سجاد سلام زینت دین
سلام نور امامت سلام بیرق راه

سلام زینب کبری سلام سمبل عشق
سلام دختر زهرا سلام صبر و نگاه

سلام ساقی جانان سلام مهر و وفا
سلام حضرت عباس سلام میر سپاه

سلام صورت احمد سلام نام علی
سلام اکبر لیلی سلام پشت و پناه

سلام غنچه هستی سلام اصغر ناز
سلام سیب محرم سلام چشم سیاه

سلام جمع شهیدان سلام کرب و بلا
سلام یوسف زهرا سلام فجر و پگاه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 31, 1399

    السلام علیک یا اباعبدالله

    سلام و درود و ارادت

    • علی معصومی

      مرداد 31, 1399

      علیک السلام
      جناب رصاپور عزبز
      🌿🙏🌺🌺🌺🌿

  2. سلام ماه محرم. درود جناب معصومی. السلام و علیک یا اباعبدالله.

    • علی معصومی

      مرداد 31, 1399

      🌿🌺🌿🌺🌿
      درود بر شما
      جناب دکتر اسکندری نژاد نازنین
      و سپاس از حصورتان
      ◇◇◇
      🌿🌺🌿🌺🌿
      در پناه خداد

  3. حسن نبی

    مرداد 31, 1399

    درود برشما

    اجرتون با مولا

    التماس دعا🙏🏼🙏🏼

    • علی معصومی

      مرداد 31, 1399

      درود ها ارحمندم
      ◇◇◇◇
      حسینی باشید و مهر حق یارتان
      🌺🌸🌺🌸🌺🌸
      در پناه خدا

  4. جمشید توکلی زاده

    مرداد 31, 1399

    باسلام وخداقوت جناب مهندس عزیز تقبل ا…انفسکم .التماس دعا

    • علی معصومی

      مرداد 31, 1399

      درود ها بر شما
      سرورم
      جناب توکلی زاده عزیز
      🌿🌺🌿🌺🌿
      در پناه خدا

  5. سپیده طالبی

    مرداد 31, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانمهر
    سروده ای زیبا بود و ارزشمند
    تسلیت بنده را نیز برای این ایام پذیرا باشید🌺

    • علی معصومی

      مرداد 31, 1399

      سلام بانوی دانشفر
      طالبی ارجمند
      و سپاس از لطف حصورتان
      🌿🌺🌺🌺🌺🌺
      شادکام باشید

  6. رسول رشیدی راد

    شهریور 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار
    ایام عزای سید سالار شهیدان را خدمت شما
    و همه دوستان و عزیزان سایت شعر پاک
    تسلیت و تعزیت عرض میکنم
    اجرکم عندا….
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا