🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام

(ثبت: 214791) شهریور 22, 1398 

سلام

بر لبم دارم سلامت یوسف زهرا سلام.
چشم من بی آنکه بیند، آن رخ زیبا سلام.
دل خوشم بر مستحبی که جوابش واجب است.
آشنایی که غریبی می کنی با ما سلام.
آل یاسین خوانِ ارکان ظهورت گشته ام.
پا بنه بر دیده پاسخ گو سلامم را سلام.
بین مردم هر سلامی را سلامت در پی است.
چشم بد دور از شما، جانت سلامت با سلام.
نه فقط جمعه که هر روزم شروعش با شماست.
رو به قبله هر نمازم می شود آقاسلام.
به عمویت رفته ای در قد و قامت ای عزیز.
کی شود چشمم دهد بر آن قدِ رعنا سلام.
در میدینه یا نجف یا جمکران یا مشهدی.
کربلایی در زیارت، بر شما آنجا سلام.
یاد ما هم باش وقتی میدهی در کربلا.
بر شهید تشنه لب، بر زینب کبری سلام.
یاد ما کن در زیارت خواندنِ ناحیه ات.
می دهی وقتی برآن قربانی تنها سلام.
در فرازی که سلامت می رسد بر جسم او.
بی کفن افتاده پاره پاره در صحرا سلام.
یا در آنجا که نشسته، قاتلش بر سینه اش.
می دهی بر خواهرش، بر مادرش زهرا سلام.

رسول رشیدی راد(مجتبی) پاییز 94

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 22, 1398

    سلام و درود

    اجرتان با ولایت

    در مدینه یا نجف یا جمکران یا مشهدی.
    کربلایی در زیارت، بر شما آنجا سلام.

    السّلام علیک یا ولی الله ….

    🌿🌿🌷🍃🍃

    • رسول رشیدی راد

      شهریور 23, 1398

      با سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار
      ممنون از لطف بی دریغ شما
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    شهریور 22, 1398

    اللهم عجل لولیک الفرج

    درودها هرمند
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید و موفق 🌹🌹

    • رسول رشیدی راد

      شهریور 23, 1398

      با سلام و درود خدمت شما بزرگوار
      ممنون از لطفتون
      الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. اکبر رشنو

    شهریور 22, 1398

    درودها
    و
    سلام

    ارزنده و در خور

    و دستمریزاد و 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  4. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    ب سلام و درود خدمت شما استاد
    ممنون از لطف شما
    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹

  5. درودها شاعر ارجمند

    عالی موفق باشید انشاءالله

    🌷🌷🌷

    • رسول رشیدی راد

      شهریور 25, 1398

      با سلام و درود خدمت شما
      ممنون از لطف شما
      ❤️❤️❤️🌷🌷

  6. علی معصومی

    شهریور 25, 1398

    درود و ارادت
    و سلام بر ساحت ارادت تان به آستان پر از مهر جانان……🌺🌷🌷🌺

    • با سلاام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
      ممنون از لطف شما
      🌹🌹🌹🌹

  7. فاطمه اکرمی

    شهریور 26, 1398

    🌹🌷سلام و درود🌿🌿بسیار زیباست❤️
    شادکام باشید
    در پناه خدادر پناه خدا🌿🌿

    • با سلام و درود خدمت شما
      ممنون از لطف شما
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا