🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سماع

(ثبت: 217184) آبان 9, 1398 

دائم به عیش , دائم به رقص
در بحر تطهیر , دائم به درس
بالا و پایین , موج کرانه ها
جزر و مد ی, پید ا جوانه ها
بر لب ترانه , دل شور زندگی
افشانده ام دو دست , پرواز ِ بندگی
در دایره ی وصلت , چون ذره ی بی مقدار
بر گِرد حضور تو , گردانده شدم بسیار
ذرات وجود من , دائم به تکاپویند
ذرات خاک من , در سجده به مسجودند
دائم به طرب هر سو , حور است که می بینم
من دیده نیالودم , شور است که می بینم
هر سو که نظر کردم , جز خال لبت کورم
هر کوی و گذر رفتم , جز خط رهت دورم
ما راه نمی یابیم , جز یک ره عرفانی
آنهم به بقا بسپار , در هق هق پنهانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا