🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنجاقک و برکه

(ثبت: 255143) دی 28, 1401 

 

سنجاقکِ بازیگوش،
تصویرِ ماه را
مخدوش کرد…
***
برکه،،،
از خشم لرزید!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود بر شما مهربانو طیبی

    کوتاه و ژرف قلم زده اید

    پاینده باشید به مهر🌺🙏🌹🌷

  2. درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد کوتاه ومختصر ومفید

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 12, 1401

    درود بر شما 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا