🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نقدها
  1. کمال حسینیان

    مهر 23, 1394

    درود بر شما بانو امینی گرامی
    و شاعرانگی تان مدام
    پاینده باشید

    • مينا امينی

      مهر 24, 1394

      ممنون استاد گرانقدر

      مانا باشيد :گل: :گل:

نظرها 20 
  1. طارق خراسانی

    مهر 23, 1394

    من مي روم قسمت شود تا
    يك حرف بي مقصد شود ، ما

    يك سوءظن!يك زن فقط يا!!؟
    او مي رود قسمت شود با!!

    سلام خانم امینی عزیز

    الحق زیبا و بی نظیر و منحصر بفرد
    آفرین

    در پناه خدا شاد زی

    • مينا امينی

      مهر 23, 1394

      سلام استاد
      اين موهبت رو از راهنماييا و نقد بي نظيرتون دارم استاد من …
      ممنونتونم يه دنيااااااااا

  2. سمانه تیموریان

    مهر 23, 1394

    سلام مینا جان
    فوق العادست
    دستمریزاد

    • مينا امينی

      مهر 23, 1394

      سلام خانمم

      مرسيي عزيزم

      مانا باشي …

  3. سلام شاعر اندیشمند مینا امینی
    بسیار زیبا و فنی سروده اید سپاس

    • مينا امينی

      مهر 23, 1394

      درود
      مرسي از حضور سبز و لطفتون…

  4. احسنت، بنوعی بدیع است.
    خوشم آمد و از آن لذت بردم، باز هم احسنت بر این لطافت طبع!

    • مينا امينی

      مهر 23, 1394

      مرسييي استاد از لطف بيكرانتون ….

  5. صباغ کلات

    مهر 23, 1394

    .

    قسمت شود ؟ یا ، قسمتم ؟ ها ؟

    بی مقصدی ، مقصد شـود ؛ را

    بر سو ء زن ، بر سود ,, من ها ،،!

    این است عدل ؛ ها ها هاها ها

    ………………………………..

    بهره جستم ؛ از سبک و سیاقتان

    درود . +گل ها

    .

    • مينا امينی

      مهر 23, 1394

      زيبا بود استاد …

      خيلي خوشحالم ازينكه تو جمع اساتيدم هستم
      مانا باشيد استاد

  6. درود بر شما احسنت بهره مند شدم موفق باشی

    • مينا امينی

      مهر 24, 1394

      ممنونم از لطف و حضور سبزتون…

      مانا باشيد

  7. نگار حسن زاده

    مهر 23, 1394

    سلام مینابانوی عزیز

    بسیار زیبا بود

    موفق باشی

    • مينا امينی

      مهر 24, 1394

      سلام خانمم
      مرسي از لطف بيكرانت

  8. سلام و عرض ادب …
    سرو ده ی ستودنی ست …
    دوست داشتم ..
    موفق باشین …

    • مينا امينی

      مهر 25, 1394

      سلام شاعر گرامي
      مرسيي از حضور سبز و لطفتون
      مانا باشيد و موفق

  9. بسیار زیبا بود بانو

    • مينا امينی

      آبان 13, 1394

      مرسي از حضور سبز و لطفتون دوست شاعر

  10. فاطمه اکرمی

    آبان 30, 1394

    سلام عزیزم زیباس

    همیشگی شاعر باشید

    درودها عزیزم

    زیبا نگار عالم باشد همیشه یارت

  11. ابراهیم زحمت کش

    بهمن 24, 1394

    درود فراوان .همیشه شاعرانه بسرایید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا