🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوختم

(ثبت: 228635) تیر 16, 1399 

 

چون لاله ز هجر دوست هر دم سوختم

در شامگه حادثه. در دم سوختم

فردا که رسد به کام دل گلشن دوست

چشمان جهانیان به آهی دوختم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا