🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوگنامه برای آتنا

(ثبت: 4475) تیر 24, 1396 
سوگنامه برای آتنا

نه از مردن گریزانم
نه از این تنهایی
به جز اشک خواهم شد
در سکوتی
که گاهواره عذابی است مرا
میخوابم
تا غایت
نسیم خورشید
بر خاطر مرده کودکی
در عذاب،
غفلت از کدام سو می تابد بر زمین
و سرشت در چه عبارتی
سرکشیده است به افول
طاقت تا کی باید
نشست
در لای این واژه های بی اثر
و مرثیه خواند
و به مرثیه مرد.
من از این آفتاب
که می بیند
که بسوزد
جز دانه های اشک
تحفه ای بیش
در نفسم
اندازه نیست
من از این روزها
که به نفس شیطان
شماره می شوند بیزارم
من در کجای این تاریک گاه
خودم را
معلق
به سختی این تلخ
آویزان کنم
من چگونه این خرناسه ها
را
به عدالت توزین کنم.
بدن نحیف تو
ابهام آفرینش است
که فرشتگان آنرا
به اشک
به بیهوده گی این زمین
تفویض می کنند
و بدنبال رانده شده گان بهشت
عاقبتی بهتر را آرزو.
چشمهای تو
صدای همیشگی
گریه من است
وچشمهای من
به آسمان
برای شنیدن
پاسخی شاید
فرزین.م

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):