🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سياست برد ، برد

(ثبت: 239697) تیر 9, 1400 

 

او كه آمد جيره ها را بسته بسته كرد و هست

عالم آرامش ما خسته خسته كرد و هست

ما نهال عشق و اميدى بدلها داشتيم

وحدت يك امتى را دسته دسته كرد و هست

تقديم به دولت تدبير و اميد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. وحدت يك امتى را دسته دسته كرد و هست😔 😔 😔 😔

    بسیار عالی. روزگار خوش و درود فراوان 🌷🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا