🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت 1

(ثبت: 269871) خرداد 12, 1403 

 

تمرین مرگ می کنم امروز و روز بعد
حرفی نمی شنوم از گفته هایتان
گوشم به روی هر سخن خوب و بد کر است
پایم نمی رود به خم کوچه هایتان
از روزگار خویش دگر دل بریده ام
طرفی نبرده ام از کرده هایتان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا