🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت 3

(ثبت: 251470) مهر 14, 1401 

 

پیداترین چهره مان بی حجاب نیست
شیداترین لحظه مان بی سراب نیست

فطرت فرار کرد و حیا کشته شد به عیش
غیرت به قاموس کسی در کتاب نیست

دیوار خود محوری بسی محکم و بلند
این باور و خطا دگر بی حساب نیست

هر یک به کسب خوشی در رقابتیم
حال و هوامان بجز یک حباب نیست

این کاروان همچو دگر کاروان رود
دزدان به ره نشسته و ره بی عقاب نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 14, 1401

    پیداترین چهره مان بی حجاب نیست

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا