🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاره ی بی ماه …

(ثبت: 233335) آبان 19, 1399 

 

منجّم گونه در منظومه ی چشمان تو ، غرق ام
زحل در مغرب و من مشتری از جانب شرق ام

به خورشید نگاهِ آتشین ات ، جمله مفتون اند
من آن سیاره ی بیچاره ی بی ماه و بی برق ام

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

  3. علی معصومی

    آبان 19, 1399

    سلام و درود
    ارجمند
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
    قلمتان استوار

    در پناه خدا

    • کتایون جلیل پور

      آبان 19, 1399

      سلام و سپاس از لطف شما جناب معصومی 🍃🍃🍃🍃🍃

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    زیبا سروده ای را میهمان قلم شما بودم
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • کتایون جلیل پور

      آبان 19, 1399

      با سلام و سپاس فراوان از همراهی شما 🍃🍃🍃🍃🍃

  5. آبان 19, 1399

    سر بلند باشی🌷🌷

  6. موسی عباسی مقدم

    آبان 19, 1399

    سلام بزرگوار زیبا بودلذت بردم
    شادکام باشید🌹🙏🙏🌿🍃💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 19, 1399

      درود و سپاس از توجه و همراهی شما جناب عباسی مقدم 🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  7. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    سلام مهربانوی جان
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید به مهر جانم❤️❤️❤️🌸🌸🌸

    • کتایون جلیل پور

      آبان 20, 1399

      درودهااا مهربانو 🌹🌹🌹🌹
      سپاس بیکران از مهرتان 🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا