🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاه زنجره ای

(ثبت: 261518) تیر 10, 1402 

 

در خیابان باز شرقی، باز

آن میدان که نور را زودتر می بوسد

روی سبزه ی ناز

چهره ی خویش می پوشانَد

پشت آواز و راز و نیاز

مثل من با دل شکسته ی خویش

می نوازد سیاه زنجره ای

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

تیر 1402، طَرَبستان_بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    تیر 10, 1402

    درود فراوان👏👏👏💐💐💐

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 10, 1402

    درود بر شما
    💐💐💐💐💐🌿🍃

  3. مهدی سیدحسینی

    تیر 10, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی موفقیت روزافزون
    🌷🌷

  4. شیما رحمانی

    تیر 11, 1402

    درود بر شما.خیلی زیبا👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا