🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیزده ، هم رفت …

(ثبت: 3762) فروردین 12, 1396 

                          « به نام خدا »

کِنارِ دشتِ بزرگی که سبز و مِه زده بود؛

زِ خانه پیره زنی با عصا به دِه زده بود

کِشید از دِلَش آهی که سیزده، هَم رفت؛

« ولی به یادِ کسی؛ سبزه ای گِرِه زده بود »

                      « مهران اسدپور »

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1396

    سلام و درود 

    بسیار زیباست 

    در پناه خدا

    • مهران اسدپور

      فروردین 14, 1396

      درود جناب خراسانی عزیز ؛

      سپاس از همراهی شما…

      تندرست باشید.

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 13, 1396

    احسنت بیار زیباست

    • مهران اسدپور

      فروردین 14, 1396

      درود و سپاس بانو خیاط پیشه گرامی…

      تندرست باشید…

  3. جواد مهدی پور

    فروردین 14, 1396

    درود بر شما جناب اسدپور عزیز

    سال نو مبارک

    عالی ست

    • مهران اسدپور

      فروردین 14, 1396

      درود و سپاس از همراهی و توجه همیشگی شما …

      نوروز بر شما نیز فرخنده باد…

  4. قاسم پیرنظر

    فروردین 15, 1396

    درودتان باد بزرگوار  بسیار زیبا بود  احسنت  بر شما………………..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا