🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیل غم

(ثبت: 252649) آبان 12, 1401 

 

کم کمک مرغ دلم با سيل غم دمساز شد
عاقبت بيچارگي هاي دلم آغاز شد

چون طلب کردم بياشامم ز جام ِمهر او
با سر انگشت ِنجيبِ عشق , راهم باز شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 12, 1401

    درود بر شما جناب همدانی گرامی

    💐🙏💐👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا